5 Eylül 2022 Pazartesi

Franki Laine'den Dinliyorsunuz; Sixteen Tons

 


“İnsanlık, iPhone ve obezite çağına kolay ulaşmadı. Enerji içecekleri ve fitness salonlarına sahip olabilmek için çok meşakkat çekti.”

#Ümit Kıvanç’ın 16 Tons adlı belgeselinin girişi böyle. Onlarca sanatçıdan bir madencilik şarkısı olan Sexteen Tons’ı dinlerken Serbest piyasayı, bilimi, madencilik faaliyet ve felaketlerini izleriz. Bazen ağlanacak halimize eğlenerek…

Bugün #KediFranky’nin tedavisinin 16. günü. Frankie Leine’den dinliyorsunuz Sixteen Tons

Aslında pazartesi sendromunu kolay atlatasınız diye bu yazıyı sizinle sabah paylaşmak istedim ama ancak elim değdi. Direksiyona geçip ofise doğru yola çıktım. Daha Tunalı ışıklara gelmeden klinikten fotolar geldi. Genelde korkunçlu fotolar geldiği için direksiyondayken baktım telefona. Gördüğüme inanamadım. Sesli mesajla direksiyonda olduğumu, çok mutlu olduğumu, teşekkür ettiğimi söyledim.

#KediFranky bize bir mucize yaşatıyor. Tabi emeği geçen hocalarımız da. Yoldayken şunu düşündüm. Franky’nin kafasına saf gümüşten hakiki Trabzon balına kadar çeşit çeşit maden, kimya, gıda döküldü, sürüldü. Bir madencilik faaliyeti gibi Frankiy’miz ve bugün 16. günü tedavinin. Frankie Leine’den dinliyorsunuz 16 Tons.

İşten elim, aklım boşa çıktıkça da yazıyı nasıl yazmam gerektiğini düşündüm. Giriş cümlesi sabahtan beri aklımdaydı. Kullanmam gereken müzik de. Fotografa Franky’mizin adaşı Frankie Laine’nin Sexteen Tons yorumunu eklemesi için @sakarkedi ve sinemacı kuzenim @iklima.kaya’dan yardım istedim. Sakarkedi meşguldü. İklima daha mesajı görmedi. iPhone ekran videosuyla alttan youtube premium’u açarak videoyu hazırlamaya çalışırken veteriner hekimimiz aradı.

Franky kliniğe girdiğinde 2 kilo 800 grammış. Bugün tartmışlar 3 kilo 750 gram. Yani Frankie 16 günde 950 gram almış. Küçük boyutlu bir kedi için bu ağırlık çok fazla. Şaşırdık hocayla. Anlayacağınız iPhone ekran videosunu paylaştığım bu yazıda obezite çağına da girmiş bulunmaktayız. Frankie Leine’den dinliyorsunuz 16 Tons.

Mucize karşınızda. Mucize #KediFranky iPhone ve Obezite çağında. Artık yeni bir çağa/döneme girmeliyiz. Yerleşik hayata. Franky yuvasını aramaya başlasın mı arkadaşlar?

Paylaşan elleriniz dert görmesin. Belgeseli açacak olanlara da iyi seyirler şimdiden.

Franky’nin madencilik faaliyetlerine destek olmak isteyen dostlar için; Ankara Valiliğinden onaylı yasal yardım toplama izni ve TR 0900 0100 0833 0366 9174 5037

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takvim-Taslak

1- Ocak Raso; Raso: Yılın ilk süpriziydi bize ayağı aksak güzel çocuk... Ön sol bacağını kurtaramayınca korumaya aldık. Ancak uzun zaman son...